-
Foteliki
FOTELIKI
- Pokaż FOTELIKI
- 0-13kg
-
0-18kg (45-105cm)
0-18kg (45-105cm)
-
0-25kg (45-125cm)
0-25kg (45-125cm)
-
0-36kg (45-150cm)
0-36kg (45-150cm)
- 9-18kg
-
9-36kg (76-150cm)
9-36kg (76-150cm)
-
15-36kg (100-150cm)
15-36kg (100-150cm)
- Bazy Isofix
- Podwyższenia (Boostery)
-
Akcesoria Do Fotelików
AKCESORIA DO FOTELIKÓW
- Wózki Dziecięce
- Pokoik Maluszka
-
Produkty Dla Mamy
PRODUKTY DLA MAMY
- Karmienie
- Pielęgnacja I Higiena
-
Zabawki
ZABAWKI
- Pokaż ZABAWKI
- Zabawki Sensoryczne
- Zabawki Do Kąpieli
- Zabawki Do Piasku
- Zawieszki Do Wózka
- Książeczki I Kolorowanki
-
Klocki
Klocki
-
Lalki I Przytulanki
Lalki i Przytulanki
-
Zabawki Edukacyjne
Zabawki edukacyjne
- Gry
- Jeździdła
- Rowerki I Hulajnogi
- Baseny Z Piłeczkami
- Grzechotki
- Puzzle
- Ramki, Obrazy, Odciski
- Samochodziki I Pojazdy
- Outlet
CANPOL Sensoryczna grzechotka z gryzakiem róż
Powiadom mnie mailowo o dostępności produktu
Opis produktu
Sensoryczna grzechotka z gryzakiem to doskonały wybór dla najmłodszych dzieci. Specjalny kształt i niewielkie rozmiary ułatwiają trzymanie w malutkich rączkach i wspierają naukę chwytania. Zabawka wspomaga także rozwój koordynacji wzrokowo-ruchowej i stymuluje zmysły Maluszka. Elastyczne elementy grzechotki przyniosą ulgę w czasie ząbkowania, a elementy grzechoczące zachęcą do wesołej zabawy. Grzechotka wykonana jest z bezpiecznych materiałów, odpowiednia dla dzieci w wieku 0m+.
Lekka i poręczna – odpowiednia dla najmłodszych dzieci. Specjalny kształt – ułatwia trzymanie w malutkich rączkach. Elastyczne elementy – przyniosą ulgę w czasie ząbkowania. Grzechoczące elementy – zachęcą do wesołej zabawy. Stymuluje zmysły - pozwala Maluszkowi ćwiczyć koordynację wzrokowo-ruchową.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:
Komentarze
error Chwilowo nie możesz polubić tej opinii
feedback Zgłoś komentarz
Zgłoszenie wysłane
error Twoje zgłoszenie nie może zostać wysłane
Napisz swoją opinię
Recenzja została wysłana
error Twoja recenzja nie może być wysłana
16 innych produktów w tej samej kategorii: